Karl Kani on tuntud kui "linnarÔivaste isa" ja teda peetakse paljude moevaldkonna esimeste sammude visionÀÀriks. BrÀndi asutas 1989. aastal New Yorgi Brooklynis tollal 19-aastane Carl Williams, kes tutvustas esimesena lahtiste teksade kontseptsiooni. TÀnapÀeval on Karl Kani brÀndi tunnustatud kogu maailmas ning seda peetakse kvaliteetse tÀnavarÔiva ja hip-hop-moe puhul ikooniliseks kaubamÀrgiks. Karl Kani sai inspiratsiooni hip-hopist ja tÀnavakultuurist, kuid tol ajal oli vÔimatu leida selles stiilis riideid. SeetÔttu otsustas ta luua oma riideid ise ja hakkas peagi vÔtma vastu tellimusi sÔpradelt ja vÔÔrastelt. Kuna avalikkuse nÔudlus kasvas, sai ta enesekindlust, et tegeleda oma kirega tÀiskohaga, ning muutis oma nime seaduslikult Karl Kani'ks.
Selle uue nime all kolis ta 1989. aastal Los Angelesse, et tegeleda oma kirega veelgi intensiivsemalt. TĂ€naseks on Karl Kani kaubamĂ€rk laienenud rahvusvaheliselt 25 Euroopa riiki ja ainuĂŒksi Jaapanis on 13 lipulaevakauplust, sealhulgas ĂŒks Harajukus2. Erinevalt paljudest teistest kĂ”rgekvaliteedilistest kaubamĂ€rkidest on Karl Kani jÀÀnud oma kaubamĂ€rgile truuks. Tema kirg kvaliteedi, disaini ja kĂ€sitöö vastu tĂ€hendab, et Kani on alati austanud brĂ€ndi juuri ja valmistab endiselt paljusid oma rĂ”ivaid USAs.
NÀita kÔiki Karl Kani tooteid