Tingimused
Queens store s.r.o. kaubandusettevõte
asukohaga Thámova 166/18, 186 00, Praha 8, Tšehhi Vabariik.
ID: 06551203
registreeritud Praha linnakohtu äriregistris, toimiku nr 192700, jagu C, kaupade müügiks veebipoe kaudu internetiaadressil www.iqueens.ee
Müüja kontaktandmed:
aadress U Tabulky 3020, Hala X, Praha, 193 00, Tšehhi Vabariik
e-posti aadress [email protected]
telefon +420 604 99 55 11
Käesolevad tingimused (edaspidi "Tingimused"), mille on koostanud Queens store s.r.o. kaubandusettevõte, mille asukoht on Thámova 166/18, ID: 06551203, registreeritud Praha linnakohtu juures peetavas äriregistris, jagu 192700, toimiku number C (edaspidi "Müüja"), vastavalt seaduse nr 89/2012 Coll... § 1751, lõige 1, sätetele, tsiviilseadustiku (edaspidi "Tsiviilseadustik") alusel Müüja ja teise füüsilise isiku (edaspidi "Ostja") vahel Müüja veebipoe kaudu sõlmitud ostulepingu (edaspidi "Ostuleping") raames või selle alusel tekkivad lepinguosaliste vastastikused õigused ja kohustused. Veebipoodi haldab Müüja internetileheküljel www.iqueens.ee (edaspidi "Veebileht") veebiliidese (edaspidi "Veebiliidese äri") kaudu.
Sisukord
Lepingueelne teatis ostjale-tarbijale
- Sissejuhatavad sätted
- Kasutajakonto
- Ostulepingu sõlmimine
- Kaupade hind ja maksetingimused
- Ostulepingust taganemine
- Kaupade transport ja kohaletoimetamine
- Õigused puudulikust täitmisest
- Lepinguosaliste muud õigused ja kohustused
- Queens Essentials eluaegne garantii
- Deklaratsioon eraelu puutumatuse kaitse kohta
- Lõppsätted
Lepingueelne teade ostjale-tarbijale
- Kaugside maksumus ei erine Ostjale tema operaatori/teenusepakkuja poolt kehtestatud baasmaksust; Ostja ei ole sunnitud Müüjaga suhtlema Müüjale tasulistel liinidel.
- Müüja nõuab ostuhinna täielikku tasumist enne kauba üleandmist. Makseid tehakse kas pangaülekandega, sularahas kättesaamisel, krediitkaardiga interneti teel või muudel meetoditel, mis on loetletud veebilehel SIIN MAKSMINE jaotises. Isikliku kättesaamise korral maksavad ostjad sõidukulud kohale ja tagasi. Postiteenuse osutaja kaudu kättetoimetamise korral kehtivad postikulud, mis on loetletud veebilehel SIIN jaotises LÄHETAMINE.
- Ostja soovil muudetud kaupade puhul on nõutav tagatisraha 30% kauba lõplikust hinnast; ostja soovil muudetud kaupade lepingut ei saa ilma põhjendust esitamata taganeda artikli V.2 kohase tähtaja jooksul.
- Müüja ei sõlmi lepinguid, mille täitmine on korduv või tähtajatu. Kui ta hõlbustab sellise lepingu sõlmimist, teatab korduva täitmise pakkuja lühima perioodi, mille jooksul pooled on lepinguga seotud, sealhulgas hinna või selle määramise meetodi ühe arveldusperioodi kohta, mis on alati üks kuu, tingimusel et see hind on fikseeritud, ning üksikasjad kaupade või teenuste tarnimise maksude, tasude ja kulude kohta.
- Kõik kaupade ja teenuste hinnad on toodud poe veebiliideses koos käibemaksuga, saatmishinnad on toodud veebilehel asuvas jaotises LÄHETUS, mis asub SIIN.
- Ostjal on õigus sõlmitud lepingust taganeda (kui ei ole sätestatud teisiti) kolmekümne päeva jooksul, mis jõustub, kui see puudutab järgmist:
- Ostuleping, alates kauba kättesaamise kuupäevast;
- Leping, mille esemeks on mitut liiki kaup või mitme osa tarnimine alates kauba viimase tarne kuupäevast;
- Leping, mille esemeks on kaupade korrapärane korduv tarne, alates esimese kaubatarne kättesaamise kuupäevast, kusjuures taganemisavaldus tuleb saata Müüja tarneaadressile või e-posti aadressile: [email protected]. Ostulepingust taganemiseks saab Ostja laadida alla vormi SIIT.
- Tarbija ei saa lepingust taganeda järgmistel juhtudel:
- kui teenuste osutamine on teostatud Ostja eelneval nõusolekul enne lepingust taganemise tähtaja möödumist ja Müüja on teavitanud Ostjat enne lepingu sõlmimist, et tal ei ole sellisel juhul õigust lepingust taganeda;
- selliste kaupade või teenuste tarnimine, mille hind sõltub Müüja tahtest sõltumatutest finantsturu kõikumistest, mis võivad ilmneda taganemisperioodi jooksul;
- kergesti riknevate kaupade ja selliste kaupade tarnimine, mis on pärast tarnimist pöördumatult segunenud teiste kaupadega;
- ostja soovidele või ostja isikule kohandatud kaupade tarnimine, kliendi soovil toodetud kaupadele, mis erinevad standardrõivastest;
- suletud pakendis kaubad, mille ostja on pakendist eemaldanud ja mida ei saa hügieenilistel põhjustel tagastada;
- audio- või videosalvestise või arvutiprogrammi tarnimine, kui selle originaalpakend on kahjustatud;
- ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade kättetoimetamine;
- transport, kui ettevõte osutab neid teenuseid kindlaksmääratud aja jooksul.
- Lepingust taganemise korral kannab ostja kauba tagastamise kulud ning kaugside teel sõlmitud lepingu puhul kauba tagastamise kulud, kui kaupa ei saa selle olemuse tõttu tagastada tavalise postitee kaudu. Kui ostja taganeb lepingust, saadab või annab saadud kauba müüjale üle viivitamata ja hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemist. Ostja on kohustatud tagastama kauba täielikult, st koos kõigi tarnitud tarvikutega, koos täieliku dokumentatsiooniga, kahjustamata, puhtana, koos originaalpakendiga, sellises seisukorras ja väärtuses, nagu ta selle kätte sai. Kui kaup ei tagastata originaalpakendis ja/või originaalpakend on kahjustatud, on Müüjal õigus saada tasu tagastamata ja/või kahjustatud originaalpakendi eest. Müüja arvab selle hüvitise maha summast, mis tuleb ostjale tagastada ostulepingust taganemise tõttu. Ostja vastutab Müüja ees kõnealuse kauba väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb kauba käitlemisest viisil, mis ei vasta selle olemusele ja omadustele.
- Tarbijal on õigus proovida kaupa nii, et
- et kaup (eriti jalatsid) proovitakse puhtal ja kuival pinnal, et kaup ei saaks mingil viisil saastuda,
- ja samal ajal järgida sellise katse põhilisi hügieeninõudeid - näiteks kasutada sokke (jalanõude puhul) või aluspesu (riiete puhul).
- Leping sõlmitakse põhimõtteliselt inglise keeles, pärast äritegevuse lõpetamist arhiveerib Müüja andmed. Müüja arhiveerib sõlmitud lepingut vähemalt viis aastat alates selle sõlmimise kuupäevast, kuid mitte kauem kui asjakohaste õigusnormide kohase perioodi jooksul, selle eduka täitmise eesmärgil ning see ei ole kolmandatele, mitteosalenud isikutele kättesaadav.
- Kui kaebust ei lahendata, on ostjal õigus esitada kaebus järelevalve- või riiklikule järelevalveasutusele, milleks on Tšehhi Kaubandusinspektsioon (CTIA). Üksikasjadega saab ostja tutvuda näiteks veebilehel https://www.coi.cz/informace-o-adr. Ostjatel on samuti õigus lahendada vaidlus veebipõhiselt spetsiaalse veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu, mis on kättesaadav veebisaidil https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Vaidluste kohtuvälise lahendamisega tegelevad ka vahendajad, kes on konflikti osapoolte vahelise suhtluse sõltumatud vahendajad. Nende vahendajate nimekiri on kättesaadav aadressil www.justice.cz, kus saab otsida tarbijavaidlusi. Vahendajad määravad oma tingimused individuaalselt.
- Tellimuse esitamisega kinnitab ostja, et ta on enne ostulepingu sõlmimist tutvunud käesolevate Tingimustega ning järgmiste dokumentide ja teabega, mis on loetletud veebilehe üksikutes osades:
I.
Sissejuhatavad sätted
- Tingimused ei kehti juhul, kui isik, kes kavatseb Müüjalt kaupa osta, on juriidiline isik või isik, kes tegutseb oma äritegevuse raames kauba tellimisel või iseseisvalt oma kutsealal tegutsedes.
- Tingimustest kõrvale kalduvad sätted võib kokku leppida ostulepingus. Ostulepingus sätestatud erandid on ülimuslikud tingimuste sätete suhtes.
- Tingimuste sätted on ostulepingu lahutamatu osa. Ostuleping ja tingimused on koostatud inglise keeles. Tingimused on ostjale ja müüjale siduvad alates ostulepingu sõlmimise hetkest.
- Müüja võib ühepoolselt muuta või täiendada Tingimuste sõnastust ja nende komponente vastavalt seadusele. See säte ei mõjuta õigusi ja kohustusi, mis tekivad Ostjale enne Tingimuste või nende osade uue versiooni jõustumise kuupäeva.
- Müüjal on õigus oma veebilehel esitatud pakkumise raames tingimustest kõrvale kalduda.
II.
Kasutajakonto
- Poe veebiliideses tehtud ostja registreeringu alusel saab ostja juurdepääsu oma kasutajaliidesele. Oma kasutajaliidesest saab Ostja tellida kaupu (edaspidi "kasutajakonto").
- Kui poe veebiliides võimaldab, võib Ostja tellida kaupu ka ilma registreerimata otse poe veebiliidesest.
- Veebilehel registreerimise ja kauba tellimise ajal on Ostja kohustatud esitama õiged ja tõesed andmed. Ostja on kohustatud uuendama kasutajakontol esitatud andmeid, kui need muutuvad. Ostja poolt kasutajakontol ja kauba tellimisel esitatud andmed loetakse Müüja poolt õigeks.
- Ostja poolt registreerimisel esitatud andmed on jagatud kohustuslikeks ja vabatahtlikeks väljadeks. Kohustuslikud väljad on vajalikud andmed Müüja ja Ostja vahelise Ostulepingu sõlmimiseks ja täitmiseks. Vabatahtlikud väljad võib Ostja Müüjale vabatahtlikult esitada ja need vabatahtlikult esitatud andmed võivad suurendada Müüja mugavust lepingu täitmisel või neid võib kasutada Ostja isikustamiseks, et paremini suunata ärisõnumeid.
- Juurdepääs kasutajakontole on tagatud kasutajanime ja parooliga. Ostja on kohustatud hoidma oma kasutajakontole juurdepääsuks vajalikku teavet konfidentsiaalsena.
- Ostjal ei ole õigust lubada kasutajakonto kasutamist kolmandatele isikutele.
- Müüja võib kasutajakonto tühistada, eriti kui Ostja ei kasuta oma kasutajakontot rohkem kui 2 aastat või kui Ostja rikub oma ostulepingust tulenevaid kohustusi (sealhulgas kasutustingimusi) või kui Müüja muudab tehnoloogiat nii, et see ei ühildu varasema süsteemiga.
- Ostja tunnistab, et kasutajakonto ei pruugi olla pidevalt kättesaadav, eelkõige seoses Müüja riist- ja tarkvaraseadmete vajaliku hooldusega, kolmandate isikute riist- ja tarkvaraseadmete hooldusega.
- Müüja ei vastuta kasutajakonto funktsionaalsuse eest ja jätab endale õiguse muuta kasutajakonto funktsionaalsust ilma ette teatamata.
- Müüja ei vastuta kasutajakonto väärkasutuse eest kolmandate isikute poolt.
III.
Ostulepingu sõlmimine
- Kõik kaupade esitlused poe veebiliideses on informatiivsed ja Müüja ei ole kohustatud sõlmima nende kaupade kohta ostulepingut.
- Poe veebiliides sisaldab teavet kaupade kohta, sealhulgas teavet üksikute kaupade hindade ja kaupade tagastamiskulude kohta, kui neid kaupu ei saa tagastada tavalise postitee kaudu. Kaupade hinnad on esitatud koos käibemaksu ja kõigi sellega seotud tasudega. Kaupade hinnad jäävad kehtima seni, kuni need kaupluse veebiliideses kuvatakse. See säte ei piira Müüja võimalust sõlmida ostuleping individuaalselt kokkulepitud tingimustel.
- Poe veebiliides sisaldab teavet kauba pakendamise ja kohaletoimetamise kulude kohta.
- Kaupade tellimiseks täidab Ostja poe veebiliideses tellimuse vormi, milles ta esitab oma isikuandmed. Tellimisvorm sisaldab eelkõige järgmist teavet:
- tellitud kaubad (Ostja "paigutab" tellitud kaubad poe veebiliideses asuvasse elektroonilisse ostukorvi);
- kauba ostuhinna makseviis, tellitud kauba nõutava tarneviisi üksikasjad;
- teave kaupade tarnimisega seotud kulude kohta (edaspidi ühiselt "tellimus").
Ostjal on õigus kontrollida ja muuta andmeid enne tellimuse esitamist.
- Ostja saadab tellimuse Müüjale, vajutades nupule "Tellimuse kinnitamine". Müüja loeb tellimuses esitatud andmed õigeks. Müüja kinnitab tellimuse kättesaamist Ostjale viivitamata e-posti teel, täpsemalt Ostja kasutajakontol või tellimuses märgitud e-posti aadressile (edaspidi "Ostja e-posti aadress").
- Müüjal on alati õigus küsida Ostjalt täiendavat kinnitust tellimuse kohta (näiteks kirjalikult või telefoni teel), sõltuvalt tellimuse laadist (kauba kogus, ostuhind, hinnangulised transpordikulud).
- Müüja ja Ostja vaheline lepinguline suhe tekib tellimuse kinnituse (vastuvõtu) edastamisest, mis saadetakse Ostja e-posti aadressile e-posti teel.
- Ostja nõustub ostulepingu sõlmimisel kasutama sidevahendeid. Ostja kannab ostulepingu sõlmimisega seotud kaugside kasutamise kulud (internetiühenduse kulud, telefonikõne kulud) ise, mis ei erine baasmäärast.
- Müüja jätab endale õiguse tühistada tellimus, kui kaup on müüdud alla 10% tavahinnast või müüdud hinnaga alla 1,2 € (transpordihinda ei loeta kauba hinnaks).
- Müüja jätab endale õiguse tühistada selliste kaupade tellimus, mille puhul on kasutatud mitut muud kupongi kui üks.
IV.
Kaupade hind ja maksetingimused
- Ostja võib kauba hinna ja kõik ostulepingu kohase kauba tarnimisega seotud kulud tasuda Müüjale viisil, mida talle pakutakse tellimuse täitmisel. Kauba hind tasutakse alati pangaülekandega, sularahas või vähemalt ühe muu veebipõhise makseviisiga, vastavalt hetkeolukorrale.
- Koos ostuhinnaga peab Ostja tasuma Müüjale ka kauba pakkimise ja kohaletoimetamisega seotud kulud kokkulepitud hinnaga. Kui ei ole sätestatud teisiti, siis mõistetakse lisaks, et ostuhind sisaldab ka kauba kohaletoimetamisega seotud kulusid.
- Müüja ei nõua Ostjalt tagatisraha või muud sarnast makset. See ei mõjuta Tingimuste artikli IV.6. sätteid, mis puudutavad kohustust tasuda kauba ostuhind ette.
- Kättemaksu puhul tuleb ostuhind tasuda kauba kättesaamisel. Mittesularahalise makse korral tuleb ostuhind tasuda 5 tööpäeva jooksul pärast ostulepingu sõlmimist.
- Mittesularahalise makse korral on Ostja kohustatud tasuma kauba ostuhinna koos muutuva maksetähisega. Sularahata makse korral on Ostja kohustus ostuhinna tasumiseks täidetud, kui vastav summa kantakse Müüja kontole.
- Müüjal on õigus, eelkõige juhul, kui Ostja ei esita täiendavat kinnitust tellimuse kohta (artikkel III.6.), nõuda kogu ostuhinna tasumist enne kauba saatmist Ostjale.
- Müüja poolt Ostjale pakutavate kaupade hinnaalandusi ei saa kombineerida.
- Müüja väljastab ostjale maksudokumendi - arve ostulepingu alusel tehtud maksete kohta. Müüja on käibemaksu maksja. Müüja väljastab maksudokumendi - arve Ostjale pärast kauba hinna tasumist ja saadab selle elektroonilisel kujul Ostja e-posti aadressile.
- Müügidokumentide seaduse kohaselt on müüja kohustatud väljastama ostjale kviitungi, välja arvatud juhul, kui ostuhind tasutakse sularahata ülekandega. Samal ajal on ta kohustatud registreerima saadud müügi maksuhaldurile internetis; tehnilise rikke korral hiljemalt 48 tunni jooksul.
V.
Ostulepingust taganemine
- Ostja võtab teadmiseks, et kohaldatava õiguse kohaselt ei ole võimalik taganeda muu hulgas lepingust, mis käsitleb selliste kaupade tarnimist, mida on muudetud vastavalt ostja soovidele või ostja isikule, lepingust, mis käsitleb kergesti riknevate kaupade tarnimist, ning lepingust, mis käsitleb selliste kaupade tarnimist, mis on pärast tarnimist pöördumatult segunenud teiste kaupadega, kinnises pakendis kauba tarnimise lepingust, mille ostja on pakendist eemaldanud ja mida ei saa hügieenilistel põhjustel tagastada, ning heli- või videosalvestise või arvutiprogrammi tarnimise lepingust, kui originaalpakend on kahjustatud.
- Kui tegemist ei ole artiklis V.1. nimetatud juhtumiga või muul juhul, kui ostulepingust ei saa taganeda, on ostjal õigus ostulepingust taganeda kolmekümne (30) päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kui ostulepingu esemeks on mitut liiki kaup või mitme osa tarnimine, algab see tähtaeg viimase kaubatarne kättesaamise kuupäevast. Kui ostulepingu esemeks on korrapärane korduv kaubatarne, algab see tähtaeg esimese kaubatarne kättesaamise kuupäevast. Müüja annab ostjale pikendatud tähtaja ostulepingust taganemiseks.
- Ostulepingust taganemine tuleb saata Müüjale kirjalikult artiklis V.2 sätestatud tähtaja jooksul. Ostulepingust taganemiseks võib Ostja kasutada vormi, mis on allalaaditav SIIT. Ostja võib ostulepingust taganemise saata Müüja tarneaadressile või Müüja e-posti aadressile [email protected].
- Ostulepingust taganemise korral tühistatakse ostuleping algusest peale. Kaup tuleb tagastada Müüja tagastamisaadressile neljateistkümne (14) päeva jooksul alates taganemisavalduse saatmisest Müüjale. Kui Ostja taganeb ostulepingust, kannab Ostja kauba tagastamise kulud Müüjale, isegi kui kaupa ei saa selle olemuse tõttu tagastada tavalise posti teel.
- Ostja on kohustatud tagastama kauba täielikult, st koos kõigi tarnitud tarvikutega, koos täieliku dokumentatsiooniga, kahjustamata, puhtana, koos originaalpakendiga, sellises seisukorras ja väärtuses, milles kaup kätte saadi. Kui kaup ei tagastata originaalpakendis ja/või originaalpakend on kahjustatud, on müüjal õigus saada tasu tagastamata ja/või kahjustatud originaalpakendi eest. Müüja arvab selle hüvitise maha summast, mis tuleb ostjale tagastada ostulepingust taganemise tõttu.
- Ostja vastutab Müüja ees kõnealuse kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tekkinud selle kauba käitlemise tõttu viisil, mis erineb selle kauba laadi ja omadusi arvestades vajalikust.
- Kui Ostja taganeb ostulepingust, tagastab Müüja Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui neliteist päeva pärast ostulepingust taganemist, kõik rahalised vahendid, sealhulgas kauba tarnekulud, mille Müüja on Ostjalt ostulepingu alusel saanud, samamoodi, kuid mitte hiljem kui neliteist päeva pärast ostulepingust taganemist. Müüja tagastab Ostjale muul viisil saadud raha ainult siis, kui Ostja on sellega nõus ja kui sellega ei kaasne täiendavaid kulusid. Kui Ostja taganeb ostulepingust, ei ole Müüja kohustatud tagastama Ostjale saadud raha enne, kui Ostja tagastab kauba Müüjale või tõendab, et ta on kauba Müüjale saatnud. Kui Müüjal on õigus saada hüvitist kauba väärtuse vähenemise eest, tasaarvestatakse see Ostja ostuhinna tagasimaksmise nõudega.
- Juhul, kui Ostjal on õigus ostulepingust taganeda, on ka Müüjal õigus igal ajal ostulepingust taganeda, kuni Ostja võtab kauba üle. Ettemaksu korral tagastab Müüja tasutud ostuhinna või selle osa Ostjale samamoodi, nagu ta selle sai. Müüjal on õigus kohaldada käesoleva artikli kohast menetlust eelkõige juhul, kui kauba hinnas on ilmne viga.
- Kui Ostjale antakse kingitus koos kaubaga, sõlmitakse Müüja ja Ostja vaheline kingitusleping tingimusel, et kui Ostja taganeb ostulepingust, kaotab kingitusleping sellise kingituse suhtes kehtivuse ja Ostja on kohustatud kingituse koos kaubaga Müüjale tagastama. Kui kingituse tagastamine ei ole võimalik, on Müüjal õigus saada rahalist hüvitist kingituse tavapärase hinna ulatuses.
- Müüja jätab endale õiguse tühistada selliste kaupade tellimus, mille suhtes on ühe asemel rakendatud mitu sooduskupongi või kui juba allahinnatud kaupadele on rakendatud rohkem kui 20% allahindlust.
- Ostja võib valitud konkreetse kauba (tellimuse) puhul osta ka teenust, mis seisneb ostulepingust taganemise võimaluse pikendamises (kolmekümne (30) päeva võrra pikem tähtaeg võrreldes artiklis V.2 sätestatud tähtajaga), kusjuures pärast selle teenuse ostmist on ostjal õigus ostulepingust taganeda kuuekümne (60) päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Teenus ei ole ülekantav. Seda saab kasutada ainult üks kord vastava tellimuse mis tahes kauba puhul ja ainult Ostja isiku poolt.
Teenuse hind on toodud Müüja kodulehel SIIN. Selle teenuse hinna tasumine toimub samamoodi nagu selle ostetud kauba ostuhinna tasumine, millega see teenus on seotud.
Teenust saab osta ainult kauba ostuga samaaegselt, teenust ei saa osta tagantjärele.
Teenuse kasutamata jätmine ei anna ostjale õigust teenuse eest makstud hinna tagastamisele. Samuti ei anna ostjale õigust teenuse eest makstud hinna tagastamisele, kui ostja kasutab ostulepingust taganemist muul põhjusel või kolmekümne (30) päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
Teenuse olemuse tõttu nõuab ja nõustub Ostja teenuse ostmisega selgesõnaliselt, et Müüja alustab teenuse osutamist ja et teenus osutatakse. Ostja soovil alustatakse teenuse osutamist juba ostulepingu sõlmimise hetkel, kui Müüja alustab vajalikke protsesse, et tagada Ostjale teenuse kasutamise võimalus. Seega tunnistab Ostja, et tal ei ole õigust taganeda teenuslepingust, mis seisneb ostulepingust taganemise võimaluse pikendamises.
Ostja ja Müüja muud õigused ja kohustused, mis tulenevad käesolevast teenusest, on reguleeritud V artikli ja kohaldatava õiguse sätetega, mis käsitlevad lepingust taganemise võimalust neljateistkümne (14) päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
VI.
Kaupade transport ja kohaletoimetamine
- Kui transpordimeetod on kokku lepitud Ostja erisoovi alusel, kannab Ostja riski ja kõik selle transpordimeetodiga seotud lisakulud.
- Kui Ostja ei võta kaupa vastu, on Müüjal lisaks õigus panna Ostja oma ebausaldusväärsete ostjate nimekirja (edaspidi "must nimekiri"), kusjuures kõik Müüja musta nimekirja kantud isikud on kohustatud edasise ostu korral tasuma tellitud kauba eest enne selle saatmist. Seda ebausaldusväärsete ostjate nimekirja peab Müüja, see on mõeldud ainult Müüja sisemiseks kasutamiseks ja seda ei avaldata mingil viisil.
- Juhul, kui ostjast tulenevatel põhjustel on vaja kaupa korduvalt või tellimuses ettenähtust erinevalt tarnida, on ostja kohustatud tasuma kauba korduva tarnimisega seotud kulud või teistsuguse tarneviisiga seotud kulud.
- Ostja on kohustatud pärast kauba kättesaamist vedajalt kontrollima kauba pakendi terviklikkust ja puuduste ilmnemisel viivitamatult teavitama vedajat. Kui pakendi rikkumine viitab loata sissetungile saadetisele, ei tohi ostja saadetist vedajalt vastu võtta.
- Poolte edasised õigused ja kohustused kauba veol võivad olla reguleeritud Müüja poolt väljastatud tarnimise eritingimustega, kui Müüja on need väljastanud. Veohinnad ja muu teave on esitatud aadressil: https://www.queens.global/en/delivery.
VII.
Õigused puudulikust täitmisest
- Lepingupoolte õigusi ja kohustusi seoses puudulikust täitmisest tulenevate õigustega reguleerivad asjaomased üldkohustuslikud õigusnormid.
- Müüja vastutab Ostja ees kauba eest, mis ei ole defektne. Müüja vastutab Ostja ees peamiselt järgmiste asjaolude eest ajal, mil Ostja võtab kauba üle:
- kaubal on omadused, mille osas pooled on kokku leppinud, ja kokkuleppe puudumisel on kaubal sellised omadused, mida müüja või tootja on kirjeldanud või mida ostja ootab seoses kauba olemuse ja müügiedendusega;
- kaup sobib Müüja poolt märgitud otstarbeks või selleks, milleks seda liiki eset tavaliselt kasutatakse;
- kaup vastab lepingujärgse näidise või originaali kvaliteedile või toimivusele, kui kvaliteet või konstruktsioon on määratud vastavalt kokkulepitud näidisele või originaalile;
- kaubad on sobivas koguses, mõõdus või kaalus;
- kaubad vastavad õigusaktides sätestatud nõuetele.
- Tingimuste artiklis VII.2 osutatud sätteid ei kohaldata madalama hinnaga müüdud kauba suhtes puuduse suhtes, mille eest madalam hind oli kokku lepitud, kauba tavapärasest kasutamisest tingitud kulumise suhtes, kasutatud kauba puhul puuduse suhtes, mis vastab sellele kasutustasemele või kulumisele, mis kaubal oli ostja poolt ülevõtmisel, või kui see tuleneb kauba olemusest.
- Kui puudus ilmneb kuue kuu jooksul alates kauba kättesaamisest, loetakse kaup puudulikuks selle kättesaamisel. Ostjal on õigus esitada pretensioone tarbekaupade defektide kohta, mis ilmnevad kahekümne nelja kuu jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Ostja esitab puudulikust täitmisest tulenevad õigused Müüjale selle Müüja tegevuskoha aadressil, kus on võimalik nõude vastuvõtmine seoses müüdud kaubavalikuga, võimaluse korral ka registrijärgses asukohas või tegevuskohas.
- Juhul, kui puudust ei ole võimalik kõrvaldada uue asja tarnimise või parandamise teel ja ostja nõuab allahindlust või lepingust taganemist, pakub müüja ostjale allahindluse või lepingust taganemise korral tellimuse väärtusele vastava väärtusega vautšeri, mida ostja saab kasutada järgmisel ostul müüjalt. Kui ostja keeldub vautšerit vastu võtmast, maksab müüja ostjale raha tagasi.
- Täiendavad poolte õigused ja kohustused, mis on seotud müüja vastutusega puuduste eest, leiate siit: https://www.iqueens.ee/et/claims.
VIII.
Lepinguosaliste muud õigused ja kohustused
- Ostja omandab kauba omandiõiguse, makstes kauba täieliku ostuhinna.
- Müüja ei ole Ostja suhtes seotud ühegi käitumiskoodeksiga.
- Ostulepingust tulenevate tarbijavaidluste kohtuväline lahendamine vastab Tšehhi kaubandusinspektsioonile, mille registrijärgne asukoht on Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, ID: 000 20 869, Interneti-aadress: http://www.coi.cz.
- Tšehhi kaubandusinspektsioon teostab muu hulgas järelevalvet tarbijakaitseseaduse nr 634/1992 Coll. (muudetud kujul) järgimise üle.
- Müüja ja ostja vahelised vaidlused võib lahendada ka kohtuväliselt. Sellisel juhul võib Ostja pöörduda kohtuvälise vaidluste lahendamise organi, näiteks Tšehhi Kaubandusinspektsiooni poole. Üksikasjadega saab ostja tutvuda näiteks veebilehel https://www.coi.cz/informace-o-adr. Ostjatel on samuti õigus lahendada vaidlus veebipõhiselt spetsiaalse veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu, mis on kättesaadav veebisaidil https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Vaidluste kohtuvälise lahendamisega tegelevad ka vahendajad, kes vahendavad sõltumatult konflikti osapoolte vahelist suhtlust. Nende vahendajate nimekiri on kättesaadav aadressil www.justice.cz, kus saab otsida tarbijavaidlusi. Vahendajad määravad oma tingimused individuaalselt.
- Müüjal on õigus müüa kaupu kauplemisloa alusel. Kaubanduskontrolli teostab oma pädevuse piires pädev kaubandusasutus.
- Isikuandmete kaitse üle teostab järelevalvet isikuandmete kaitse amet.
- Ostja võtab käesolevaga enda kanda asjaolude muutumise riski.
IX.
Queens Essentials eluaegne garantii
Me seisame oma toodete eest ja seepärast pakume valitud T-särkidele lisaks meie seaduslikule kvaliteedivastutusele ka erilist piiratud eluaegset kvaliteedigarantiid vastavalt allpool esitatud tingimustele. Garantii kehtib T-särkidele, mis kuuluvad kategooriasse https://www.iqueens.ee/et/8929-queens-essentials.
Milline on kvaliteedigarantii?
Kvaliteedigarantii ("garantii") tähendab, et meie T-särgid on kindlaksmääratud aja jooksul sobivad oma tavapärasele otstarbele. Ja kui mitte, siis vahetatakse särk välja siin sätestatud tingimustel.
Kui kaua ja kellele me anname garantii?
Anname teie särgile eluaegse garantii. Garantii ei ole ülekantav ja kehtib ainult algsele ostjale. Garantii kehtib ainult T-särkidele, mis on ostetud otse veebilehelt www.queens.cz ja ametlikest Queens ja Footshopi kauplustest.
Garantii ulatus:
Garantii hõlmab ainult materjali- või töövigu, näiteks probleeme õmblustega, logodega jne.
Garantii ei hõlma tavalist kulumist, ebaõigest hooldusest põhjustatud kahjustusi ega toote loomulikku vananemist.
Garantii ei hõlma ka kahjustusi, mis on põhjustatud T-särgi ebaõigest kasutamisest, näiteks kokkupuutest äärmuslike temperatuuride, kemikaalide, teravate esemete või muu ebatavalise käsitsemise tõttu. Samuti ei ole kaetud õnnetusjuhtumite põhjustatud kahjustused. (rebendid, hõõrdumised jne).
Garantii ei kehti särkide kohta, mida on mingil viisil muudetud (nt värvimine, lõikamine, tikkimine jne) või mida on parandanud muu isik kui Queens või Footshop.
Garantiimenetlus:
Saatke T-särk reklamatsiooni esitamiseks aadressil Queens warehouse, U tabulky 3020, Hala X, Praha 193 00, Tšehhi Vabariik, koos arve koopiaga ja täidetud reklamatsioonivormiga, mille leiate aadressilt https://www.queens.global/en/claims, ning täpse kirjeldusega defektist. Ilma nende üksikasjadeta ei saa reklamatsiooni hinnata ja menetleda ning see tagastatakse ostjale. Ärge unustage esitada meile oma aadressi, sealhulgas telefoninumbri ja e-posti aadressi, et me saaksime teid teavitada pretensiooni menetlemise käigust ja käsitlemisest.
Garantii kasutamisel hinnatakse, kas toode vastab garantiitingimustele.
Nõude rahuldamise korral asendatakse toode sama mudeliga. Kui originaalmudelit ei ole saadaval, antakse alternatiivne toode teises värvitoonis või sarnase disainiga.
Muud tingimused:
Me jätame endale õiguse muuta garantiitingimusi.
Käesoleva garantii andmine ei mõjuta meie õiguslikku vastutust kvaliteedi eest kauba kättesaamisel ja lepingule mittevastavuse korral on teil seaduslik õigus tasuta parandamisele.
X.
Deklaratsioon eraelu puutumatuse kaitse kohta
https://www.iqueens.ee/et/consent/privacy-policy
XI.
Lõppsätted
- Ostulepinguga loodud suhet reguleerib Tšehhi õigus, isegi kui see sisaldab rahvusvahelist (välismaist) elementi Ostja isiku näol. See ei piira tarbija õigusi, mis tulenevad üldkohustuslikest õigusaktidest.
- Kui mõni Tingimuste säte on kehtetu või muutub kehtetuks või ebaefektiivseks, asendatakse kehtetu säte sättega, mille tähendus on võimalikult lähedane kehtetule sättele. Ühe sätte kehtetus või ebaefektiivsus ei mõjuta teiste sätete kehtivust.
- Suhted ja kõik ostulepingust tulenevad vaidlused lahendatakse eranditult Tšehhi Vabariigi õiguse alusel.
- Leping sõlmitakse inglise keeles. Kui lepingu tekstist koostatakse ostja vajaduste jaoks tõlge, kohaldatakse tšehhi keeles lepingu tõlgendamist, kui tekib vaidlus tingimuste tõlgendamise üle. Leping on salvestatud elektroonilisel kujul ja Müüja ei võimalda sellele juurdepääsu.
- Ostja isikuandmete kaitse ja töötlemise suhtes Müüja poolt kehtivad järgmised privaatsuspoliitikad, mis on kättesaadavad siin: https://www.iqueens.ee/et/consent/privacy-policy.
- Käesolevad Tingimused, sealhulgas nende osad, kehtivad ja jõustuvad alates 3.1.2025 ning asendavad Tingimuste eelmist versiooni, sealhulgas selle osad, ja on kättesaadavad Müüja asukohas ja ruumides või elektrooniliselt aadressil www.iqueens.ee.
Prahas 3.1.2025